شهر سرگرمی

شهر سرگرمی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فقط عاشق من باش!

این‌كه عاشق جسم و صورت همسرتان باشید خوب است اما...
فقط عاشق من باش!

فقط عاشق من باش!


حتی قبل از این‌كه دكتر جان گری كتاب مردان مریخی و زنان ونوسی را بنویسد، مردان و زنان به‌خوبی از تفاوت‌های یكدیگر آگاه بودند اما مشكل این بود كه آن‌ها نمی‌دانستند چطور با وجود این تفاوت‌ها با یكدیگر كنار بیایند. همه چیزی كه زنان از مردان می‌خواستند این بود كه مردان به هر طریقی شده باید از نیازها و خواسته‌های آن‌ها سردربیاورند و در مقابل فكر می‌كنید مردان چه می‌خواستند؟ مردان هم آرزو می‌كردند كه زنان هیچ‌چیزی از آن‌ها نخواهند اما دانستن نكات زیر می‌تواند قسمت بیشتری از مشكلات‌تان را برطرف كند؛ امتحان كنید.


نزدیك‌ترین همسایه


این‌كه عاشق جسم و صورت همسرتان باشید خوب است اما عشقی ناب و اصیل نیز درون شما قرار دارد. نزدیك‌ترین همسایه شما همسرتان است. اجازه دهید كه محبت به خانه قلب‌تان وارد شود و همسرتان را به‌عنوان نخستین و مهم‌ترین عشق، وارد قلب‌تان كنید. برای داشتن ازدواجی موفق نیاز دارید كه بارها عاشق شوید البته هر بار عاشق همان یك فرد.


در مورد زنان معجزه می‌كند


از عبارت «متشكرم»، «آفرین» و «خوب از عهده كار برآمدی» استفاده كنید. عبارت «متاسفم» نیز اغلب ضروری است؛ در قدردانی و تعریف كردن از همسرتان دست‌ودلباز باشید. هرگز وارد مبحث مقایسه كردن نشوید. هیچ فردی صددرصد كامل یا صددرصد ناقص نیست. همه ما لغزش‌ها یا نقص‌هایی داریم. همیشه به‌خصوصیات خوب همسرتان نگاه كنید.


حقیقتی كه بالاخره رو می‌شود


فرقی نمی‌كند كه ازدواج‌تان عاشقانه، توافقی یا تحمیلی باشد، تفاوت‌های‌تان مسلما روزی آشكار خواهد شد؛ چون هردوی شما پیشینه، تربیت و محیط خانوادگی متفاوتی دارید. تفاوت‌ها، خطاها و نقص‌های واضح بین خود و همسرتان را نادیده بگیرید.


نكته‌ای كه نجات‌تان می‌دهد


وقتی صبح خانه را به قصد محل كار ترك می‌كنید، بهترین رفتار ممكن را داشته باشید. اگر همسر شما در حال شكایت كردن یا تحریك كردن شماست، در این مواقع سكوت بهترین جواب است یا برعكس؛ می‌توانید بگویید: «عصر در موردش با یكدیگر صحبت می‌كنیم.» موفقیت در ازدواج این نیست كه جفت خوبی پیدا كنیم بلكه به این بستگی دارد كه جفت خوبی برای همسرمان باشیم.


آنچه مردان می‌خواهند


مردان دوست دارند كه همسران‌شان آن‌ها را همانطوری كه هستند دوست داشته باشند حتی زمانی كه كار اشتباهی را مرتكب می‌شوند. سعی نكنید كه همسر خود را مطابق آنچه دوست دارید تغییر دهید. برای داشتن یك ارتباط خوب قبل از هرچیز یاد بگیرید كه همسرتان را با همین ویژگی‌هایی كه دارد، دوست داشته باشید.


حواس‌تان به آغاز روز باشد


خیلی‌ها عقیده دارند صبح را باید با موزیكی آرام و شاد شروع كرد اما داشتن لبخندی دلنشین گاهی از طنین یك موسیقی زیباتر است. صبح زود، همه همسران باید سعی كنند آرام و سرحال باشند. هیچ بحث و اختلاف نظری را در صبح زود با یكدیگر نداشته باشید.


استعداد منحصر به فرد انسان‌ها


بشاش باشید و به مشكلات‌تان بخندید. تا آنجا كه می‌توانید لبخند به لب داشته باشید. تنها انسان‌ها نعمت داشتن چنین موهبتی را در اختیار دارند. حیوانات این استعداد منحصر به فرد را ندارند. آیا می‌دانید هنگام خندیدن 20 ماهیچه اما هنگام اخم كردن 70 ماهیچه بدن‌تان را به كار می‌گیرید؟ پس بخندید.


وقتی از محل كار برمی‌گردید


بعد از این‌كه از محل كارتان به خانه برگشتید، حال همسرتان را بپرسید و علاقه خود را در مورد این‌كه طول روز را چگونه گذرانده با این جمله به او نشان دهید: «روزت را چگونه گذراندی؟» شما باید قدردانی و حمایت خود از همسرتان را نشان دهید و او را با لبخندی خوشایند و رضایت آمیز به اوج برسانید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: طاهر تاريخ: شنبه 26 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

SHAHRESARGARMY@YAHOO.COM

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

راههای جاویدان شدن

© All Rights Reserved to ahooramazda.LoxBlog.Com | Template By: شهر سرگرمی